• seni uyutmayan nedir

    21.
    Yok öyle bir şey. Birazdan attaaa.
    1 ... yazar x
  • sözlüğün en saygılı yazarları sıralı liste

    2.
    ikibinondokuz mu? Neyse sakinim. imlaya saygınız olsun bari.
    5 -2 ... yazar x
  • varoluşsal sancı

    15.
    Hiç şüphesiz fazla abartılmış bir fenomenden başka bir şey değildir.
    1 ... yazar x
  • türkiyede neden deizm yükselişe geçti

    32.
    Türkiyede deizm yükselişe geçmedi ki. Çünkü niye geçsin?
    1 -3 ... yazar x
  • lord marcus amoralist piremses

    38.
    Mümtaz bir kişiliktir.
    3 ... yazar x
  • keşke zeki olsam denilen anlar

    7.
    Zeki olamadığım anlardır.

    Ama nokta atışı yapmam gerekirse:
    Hani bir ortamda size laf sokarlar ya, o an iyi kötü geçiştirirsiniz. Ama ortamdan adımınızı dışarı atar atmaz aklınıza -sanki o anı kolluyormuş gibi- mükemmel bir cevap gelir. işte tam o an "bunu o vakit niye aklıma getiremedim" diye kızarsınız kendinize.
    4 -2 ... yazar x
  • anasının bulduğu kızla evlenen sözlük erkeği

    8.
    Valla ben anamın bulduğu kız nasıl olurdu merak ediyorum. Çünkü şu ana kadar valide sultan beni o kadar iyi tanıyor ki bulduğu kız nokta atışı olmalı diye düşünüyorum. Ha bana uymayan birini seçerse güvenim azalır. Bir daha da kız mız beğendiremez.
    ... yazar x
  • sen hala ölmedin mi diye mesaj atan eski sevgili

    12.
    Öldüm en yakın zamanda sen de gel yanıma diyerek basarsınız engeli.
    2 -1 ... yazar x
  • gerçek dost

    58.
    Yanlış yaptığında senin düzelmen için çabalayandır. Yanlışını destekleyip yalakalık yapan değil. O yüzden yanlış yaptığımda bana amiyane tabirle siktiri çekebilecek insanları dost edinirim. Ama onu yapmanın da adabı var elbet, dostunsa eğer bu adaba uyar zaten.
    3 ... yazar x
  • düzenli kanayan ama ölmeyen organ

    5.
    Gözlerim. Her gün saçma sapan başlık ve görsellere maruz kalıyor ve ölmüyor. Öldürmeyen şey güçlendirir diye düşündüm ama tık yok. Kanamaya devam.
    5 -1 ... yazar x
  • ingilizce şimdi english now

    3.
    ingilizce daily speech phraseleri öğretmeyi amaçlayan youtube kanalı.
    Her videoda sadece tek bir kalıp öğretiyor ama adam gibi öğretiyor.
    1 ... yazar x
  • sözlük yazarlarının itirafları

    172283.
    Son 1 senede mizacım çok değişmeye başladı. Ergenlik döneminde bile daha sabittim yahu.
    4 ... yazar x
  • herkes nickine yakışanı yapsın

    1829.
    Kendime hangi değeri vereceğimi çıkaramadım.
    1 ... yazar x
  • bir çılgınlık yapmak istiyorum var mı öneri

    57.
    Kış kampını daha önce yaptım. Nesi çılgınlık anlamadım.
    Evin güzelim halısına mıçarsam valide sultan da benim ağzıma mıçar afedersiniz.
    Ama boğaziçi köprüsüne işerken klorak+porçöz içebilirim bak.
    1 ... yazar x
  • oğlak burcu erkeği

    790.
    Hepsinin kendince takıntıları var ve işleri gereksiz yere inada bindirebiliyorlar. Ama anlaşılabilir makul insanlar.
    1 ... yazar x
  • araplara özel starbucks logosu

    3.
    eğer arabistan tüm islami hassasiyetlere dikkat etseydi desteklerdim bu uygulamayı ama bana samimiyetsiz geliyor böylesi.
    4 -1 ... yazar x
  • bir çılgınlık yapmak istiyorum var mı öneri

    48.
    Hepsi bu kadar mı yani? Yok mu şöyle
    Aman allah'ım dedirtecek, saçları başları yoldurtacak, kalabalıkları çılgına döndürecek öneriler?
    1 ... yazar x
  • yazar x

    399.
    Aradığı çılgınlığı bir türlü bulamamış yazar.
    1 -1 ... yazar x
  • building kelimesindeki inanılmaz mantık hatası

    2.
    Hmm. Why humour, the flying man in the super man film?
    3 ... yazar x
  • sözlük kızlarının satranç oynayamaması

    53.
    Bir keresinde beni satrançta zorlayan bir kız çıkmıştı, o da kız değilmiş erkekmiş sonra sözlükte milleti trolleyip gitti.
    3 ... yazar x
  • yeni şeyler getiriyorum